تفاصيل وظائف فى مجموعة هيلتون

تفاصيل وظائف فى مجموعة هيلتون

46 job available in Hilton

When Team Members thrive, so do our guests and overall business. Thrive at Hilton is a flexible and adaptable approach to well-being that underpins all Team Member programs and initiatives. We empower our Team Members to thrive and reach their full potential, no matter what their current aspirations are personally or professionally, whether it through flexibility to work around their children schedules, offering mental wellness programs, providing leadership development courses & more.

Go Hilton: Industry-Leading Travel Perks
With a presence in 119 countries and territories, we want our Team Members to experience Hilton award-winning hospitality first-hand! One of the many perks of working for Hilton is the hotel discounts our Team Members enjoy for their own adventures. Our Go Hilton travel discount program makes us a great place to work (and stay) thanks to reduced hotel rates for Team Members and their family and friends at properties across the globe.

46 job available in Hilton
والتقديم | من هنا

لأحدث الوظائف وايام التوظيف المفتوحة تابع قناة شغل علي تليجرام من هنا
وظائف قد تهمك ،
وظائف مبيعات فى شركة Engineeius
وظائف Content Writer فى شركة TIS
وظائف إدارية فى شركة MakladWali
وظائف Social Media فى شركة Green Line
وظائف خدمة عملاء فى شركة Premium Ranks

نشاءة المجموعة
شركة هيلتون العالمية القابضة (سابقا هيلتون العالمية وشركة فنادق هيلتون) هي شركة ضيافة أمريكية عالمية تدير وتملك حق الامتياز لمحفظة واسعة من الفنادق والمنتجعات. تأسست من قبل كونراد هيلتون عام 1919، الشركة حاليا بقيادة (كريستوفر جيه ناسيتا).
هيلتون العالمية تمتلك 17علامة تجارية عبر قطاعات السوق المختلفة بما في ذلك فنادق ومنتجعات كونراد هيلتون، فنادق كانوبي من هيلتون، فنادق كوريون .

اعتبارا من شهر آذار 2016، ضمت محفظة هيلتون العالمية أكثر من 4,660 منشأة بأكثر من 765,000 غرفة في أكثر من 100 بلد في العالم، مكونة بذلك أكبر سلسلة فنادق في العالم من حيث عدد الغرف والحضور العالمي، وذلك قبل أن تقوم شركة ماريوت الدولية بالاستحواذ على شركة الفنادق والمنتجعات ستاروود في منتصف عام 2016 لتصبح أكبر شركة للفنادق في العالم. قبل اكتتاب الشركة في شهر كانون الأول عام 2013، صنفت شركة هيلتون في المرتبة 36 كأكبر شركة خاصة في أمريكا من قبل مجلة فوربس.

قد يعجبك ايضا