تفاصيل وظائف فى بنك مصر

تفاصيل وظائف فى بنك مصر

Business Analyst for Banque Misr
Overview
Banque Misr was established in 1920 by the pioneer economist Mohamed Talaat Harb Pasha, who came up with the concept of investing national saving and directing them towards economic and social development and thus Banque Misr became the first bank to be wholly owned by Egyptians.

Since 1920, Banque Misr has been concerned with the establishment of companies in various fields, including spinning and weaving, insurance, transportation, aviation and cinema, and has continued to support all its activities at a steady rate, Banque Misr currently owns equity in 163 projects including financial, industrial, tourism, housing, Agri and food, general service, in addition to projects in the field of communication and information.

Job Description

Create clear solutions and deliverables roadmap from complicated information, and structure new ways and processes for solving problems.
Work with different teams and drive an independent workstream as a part of a bigger team project.
Break down and solve problems through both quantitative and quantitate thinking, interpret and visualize results in an effective way.
Effective stakeholder management.
للتفاصيل والتقديم | من هنا

لأحدث الوظائف وايام التوظيف المفتوحة تابع قناة شغل علي تليجرام من هنا
وظائف قد تهمك ،
فرص فى وزارة النقل
وظيفة فى بنك مصر
فرصة في مجموعة هيلتون
وظيفة محاسب فى شركة بيبسيكو
فرصة خدمة عملاء فى مجموعة الفطيم

الوظائف المشهورة داخل البنك
قسم خدمة العملاء
ذلك القسم عادة ما يكون مسؤول عن العميل اول دخوله الى البنك، أي انه يساعد العملي في تحديد وجهته داخل البكن من اول فتح الحساب الجديد او استبدال العملات وتحويل الأموال وغيرها من المهام، فموظف خدمة العملاء هو من يقوم بتوجيه العميل الى المكان المناسب لتلك الخدمة التي يريدها، كما ان ذلك القسم أيضا من الأقسام الهامة والدقيقة داخل البنك، وذلك لأنه يتعامل مع كل العملاء في وقت واحد، فعليه ان يكون متفهم لكل العقليات واواع البشر الذين سيدخلون البنك في أي وقت، فكل شخص له تعليمه وثقافته الخاصة به، كما انه يعتبر وجهة الى البنك، لذا يجب عليه ان يكون لبق في الحديث مهندم الثياب.

موظف قسم الخزنة
وهو أيضا من الأقسام الهامة والتي توجد داخل البنك، فهو القسم المسؤول بشكل خاص عن الاموال، أي من عملية إيداع او عملية سحب وغيرها من المعاملات المالية الكبيرة والصغيرة، كما ان موظف التيلر وموظف الخزينة هم من أكثر الموظفين المسؤولين عن الأموال في البنك، كما انه أيضا من الأقسام الصعبة والتي تحتاج الى موظف منتبه للغاية ي كل التعاملات التي يقوم بها، وذلك لأنه المسؤول الأول عن النقود.

قد يعجبك ايضا